16 februari 2014

Efterlängtad återkomst

För fem år sedan köpte jag mina första Greengate muggar. 
Två turkosa med en röd stor stjärna och fyra randiga i matchande färger. 
Naturligtvis slogs ju en av stjärnmuggarna sönder strax efter 
och som jag har letat efter fler utan resultat, inte ens på tradera har jag hittat dem. 


Men nu är letandet över, fem år senare! Tjoohoo, skam den som ger sig! 
För denna vår släpper Greengate denna mugg i en uppdaterad upplaga. 
Och gladare än gladare är jag! 


Så nu är jag på jakt, på jakt efter Greengate muggar med stor röd stjärna. 
Jag vet var jag ska börja leta, i den lokala affären i byn. 
Nog för att jag skulle kunna klicka hem dem på nätet innan jag hunnit blinka 
men jag behöver ju motion, så nu slår vi två flugor i en smäll.
Motion = muggar, mutor kallas det va, hahaha!


Ha det bäst!

3 kommentarer:

Villa-Hemmet sa...

Kolla m Sommarboden, de har tagit hem t mig :)

Kram

Nilla Q sa...

Men hållå där! Du är tillbaka! Kul!

Greengate - alltid fint:)

Kram Pernilla

TITTILINA sa...

Visst är de förbannat fina! Visste inte att det var gamla godingar som kommit som favorit i repris! Jag har redan kollat in dom på Elsas hem som födelsedagspresent. Men om det finns nere i by så är det ju ännu bättre...

Psst! Roligt att du är tillbaka igen.

Kram