24 mars 2013

Snö är bra ibland...

som när man ska åka skidor för första gången!
 
Vi har varit i Hestra (Isaberg) fyra dagar för att barnen skulle få prova på och lära sig åka skidor.
Vi har haft fyra underbara dagar med solken och go frisk luft. Och gud i himmel vad de har åkt!
Själv har jag ett skadat knä sen innan så jag kan inte, men mannen han körde han med!
Det är fruktansvärt att stå längst ner av backen och se sina små älsklingar swischa ner i full karriär... och det ser ut som om de inte har kontroll fast de har det till en viss del...
har hållt andan många gånger de senaste dagarna!
 
Lillasyster som åker som en galning och gjorde V tecken hela tiden för att hon tyckte hon va så grymm!

Sora och lillasyster som insåg att det inte va så lätt men tyckte det va skitkul ändå!


Storebror som va osäker i början men drog förbi pappa sen och vill åka igen så fort vintern kommer igen.


Vi avslutar med söndagsbilden, sista snöbilden för denna gång men den är välkommen tillbaka i december igen!
För nu vill vi ha vår och knoppar som brister, eller hur....
 
Skön påskvecka önskar jag er!
 


2 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Set härligt ut i backen. Men jag längtar också efter knoppar som brister:) Kram Nilla

Nellie - the Flying Hippo sa...

Jag vill också ut i backen! Fast helst vill jag ha vår... Ungdomarna är inte lätta att slå, snacka om inlärningskurva. :) Kram och Glad påsk!