21 mars 2013

Påsktänk

Även om jag inte kan tro det riktigt eftersom det är tio cm snö ute så är det faktiskt Påsk om en vecka! I huvudet har planeringen startat...
Pyntar gör jag inte så mycket men lite fjädrar i ett ris, påskliljor i massor och mina älskade metallägg, det får räcka tycker jag!
Nåt som vi brukar göra är att måla och dekorera ägg i familjen, så lite inspiration har hämtats från pinterest.
Gillar de pastelliga färgerna men även de enkla svartvita, tror vi ska kombinera dessa två när vi väl ska pyssla i nästa vecka!

Mer inspiration hittar ni hos FABRIKEN.

(Mobilinlägg... ja så fick det bli idag!)





1 kommentar:

TITTILINA sa...

Åh så många fina ideér du bjuder på idag.
Jag ska snart ta tag i det där med riset och fjädrarna. Det borde funnits fjädrar med stjärnor på, eller hur?

Kram