12 februari 2013

Skapande verkstad

Idag har jag taveltillverkning här hemma.
Tavlor som ska till en butik för att säljas.
 
Fina ord och citat.
 
Kanske nått för allahjärtansdag eller lite påminnelse till sig själv!
 
 
 
Sen blir det skolan för att bygga klädstolar... ni ska få se sen i veckan de blir jätte fina och praktiska. Kanske någon vill investera i en alldeles egen serietillverkad klädstol...
 
 
Kvällen ja den ska tillbringas i soffan med semla och mys.
 
 
 
Ja så får det bli låter bra tycker jag!
Ha en skön dag!

7 kommentarer:

Carola sa...

vad duktig du är.
och hallå.. semla.. ghaaa...
:)
Kram.
saknar.

Nilla Q sa...

Åh, vad kul! Ser fint ut:) Jag ska också göra en tavla imorgon. Fast det har jag tänkt länge... Förstår inte varför det inte blir av!? Vet ju precis hur den ska se ut. Tänk om jag var lika effektiv som du...Hur många har du gjort!?

Kram Pernilla

Limetwig sa...

Hahaha ja ibland får man inget gjort och ibland som idag... Blev det sju tavlor :) skön känsla när det händer!

Editor sa...

Fina Snygga bokstäver.
Och så har jag fem frågor till dej här:
http://mininspiration.blogspot.se/2013/02/fragor-med-svar.html. Om du vill. :)
Kramen

TITTILINA sa...

Finfina tavlor! Kärlek och semlor kan man aldrig få för mycket av.
Kram

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Åh vad fint och så kreativ du är. kram Victoria

Jennica... sa...

Vad fina!! Vilken finfin idé att trycka med de bokstäverna. De kommer att bli en hit, de tavlorna! Det är jag säker på.
Kram!