3 februari 2013

Jaha så va det slut på det roliga...

Helgen är över och vardagen kryper på.
 
Men det är inte det som överskriften syftar på...
Utan trillogin om Anastasia och Mr Grey.
Böckerna om de femtio nyanserna är SLUT!
Ungefär 1800 sidor på två veckor... jag fattar det inte. Jag som inte läser för jag tycker det är tråkigt och tar sån tid! Sista boken jag läste på detta vis var "Inte utan min dotter" och den kom ut för typ... 20 år sedan eller nåt...
Men nu har jag hittat en changer som jag gillar. Tantsnusk kallar några det men men jag läser i alla fall och det är ju positivt :)
 
Jag ska kanske passa på att testa att springa osså för det ligger i samma tråkiga kategori som läsningen låg innan. Man vet ju aldrig, kanske jag har sprungit på fel platser innan och det är därför jag inte gillat det, hehehe!
Får testa det en dag!
 
Men vad ska jag nu läsa? Har ni nåt tips i samma changer? Tips motages gärna :)
 
Söndagsbild från standen i gråa toner!
 
Ha det bäst och glöm inte att kramas mycket!
Kraum kraum

7 kommentarer:

Jennica... sa...

Vi ska faktiskt läsa första delen till den bokklubb jag är med i. Har inte kommit loss och börjat än....men nu sålde du in den bra! :)
Kram!

smile sa...

Och jag som är kärring mot strömmen tvärvägrar läsa dem. Baraföratt. Precis som jag tvärvägrade att läsa Inte utan min dotter för tjugo år sen. Hästarnas dal har jag heller inte läst. Baraföratt.

:-)

Men jag har massor av andra boktips, som du hittar under kategorin Böcker på min blogg. Mitt läsande går i perioder. Just nu har jag inte ro i kroppen att läsa, men i somras sträckläste jag.

Ha det gott! Första veckan i februari.

Carola sa...

haha du är underbar!!
Och ja jag läser dem med. Grey.
Och jag vet att CoolaAnna tipsade om några andra som var i samma changer som detta.
Kolla med henne! ;)
Och vilka fina bilder vännen!!!

Hoppas vi ses snart!

KRAM!

Home2tiny sa...

Har precis hittat hit till din mysiga blogg. Själv ligger jag sjuk o ska snart börja läsa om Mr Grey, förstår att jag har 1800 härliga sidor att se fram emot. Ha en toppendag. Kramisar Tina

Nilla Q sa...

Läste mycket förr, men hinner liksom inte längre. Så jag har inte läst dem, fast alla andra har. Springer gör jag däremot. DET kan jag rekommendera:) Kanske därför jag inte hinner läsa, förresten:o

Kram Pernilla

TITTILINA sa...

Har precis avverkat första kapitlet av Mr Grey. Inser att jag har mycket att se framemot.

Jag gillar Louise Boije af Gennäs, Högre än alla himlar. Första delen av en triologi som utspelar sig i både Sthlm och i Falsterbo.

Kram

Life´s Silverlining and I sa...

Jag har hittat till storytel, en lyssnar bokaffär. så jag tänkte precis börja prova på att läsa genom att lyssna i bilen, tackar för detta tips. Kan tänka mig att fastna i denna kategori jag med. Lovar att tipsa om jag hittar något bra. jag har laddat ned en bok som känns lovande men är inte helt säker än måste komma in mer i den. Kram Nilla