27 januari 2013

Söndag i lugnt tempo


Ibland är det bara så skönt med dagar utan planer... 
gå och pilla lite, fixa sånt som borde vara fixat sedan innan, spela spel, redigera lite bilder, läsa en bra bok... ja ni ser en söndag utan planer :)

 Söndags inspiration i form av "gå bort gåva till värdinnan", från i går då vi va hos vänner och roade oss.

Tulpaner, jag älskar dessa krylliga, fylliga och färgglada blommor. Fina stort fång men osså i sin ensamhet fyller de ett rum med sin värme!

Nä nu ska jag läsa lite... kunde inte i min vildaste fantasi tro att jag skulle fastna så... men oj vad de fängslar mig... Anastasia och Mr G!

Må gott vänner!

2 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Wow!! Vilken fantastisk bukett! Tulpaner är alltid vackra men detta var nog snäppet vackrare än vad jag sett tidigare. :)

TITTILINA sa...

Snart, mycket snart ska jag ge mig i kast med samma bok. Få se om jag oxå blir fast.
Kram