25 december 2012

Juldagen

Så då har den hektiska delen av julen passerat och den lugna sköna infunnit sig. Gillar kontrasten från lillejul och julafton med sin stress och sen juldagen och annandagen med sitt lugn då man hinner reflektera över vad som faktiskt hänt de sista dagarna.
 
Konstaterat är att fiskdelen på julbordet är helt klart godast!
 
Hade en jätte mysig julafton med den lilla släkt vi har i vår närhet.
Tomten kom och alla blev glada av sina paket.
 Mannen blev glad för sin nespresso han fick av mig och jag av Triwa klockan jag fick av honom.
 

Men gladast blev sonen, som fått för sig att han aldrig får det han önskar sig... men denna gång blev han enormt glad för han fick verkligen det han önskat sig mest av allt, en Iphone 5!
 
Glad är jag osså för i dealen med telefonbolaget så fick jag en osså, ooops liksom!
 
 
 
 
Så idag ska vi starta telefoner, dricka latte/espresso och leka med leksaker som barnen fick i sina klappar!
 
Njut och må bäst godingar, nu startar den sköna delen av julen!

7 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Precis som här hemma! Sambon fick en kaffemaskin och dottern fick en Iphone 4 och jag en Iphone 5 !Tack säger jag också till telebolaget!
Kram och god fortsättning!
Helena

smile sa...

Härligt! God fortsättning och fortsätt njut!

kram <:-)

Jennica... sa...

Jag håller fullständigt med dig! Nu börjar den sköna delen av julen. Juldagen är något av det mysigaste som finns, men bara slappar runt och tar det lugnt.

Sv: Jodå, massage är mysigt, men just i lördags var det mest plågsamt. Fy attans vad ont jag hade i ryggen!

Kram!

Carola sa...

♡ ♡

Vill bara skicka ett hej och en kram och sen lägger jag mig till rätta i soffan bland 100 kuddar och ett duntäcke igen ;) kraaaaam

Anna Margareta sa...

Kan bara hålla med dig. Annandagen. Bästa hittills!

Nilla Q sa...

Precis, det här är de bästa dagarna!

God fortsättning, vännen!

Kram Pernilla

Nellie - the Flying Hippo sa...

Vad härligt det låter! Grattis till fina klappar, inte fel med jul även för oss vuxna. Kram