12 december 2012

Helt plötsligt så händer det...


Ja så så blev jag äntligen färdig att göra mitt inlägg om att helt plötsligt när man har hur mycket som helst att göra får för sig att det är läge att måla sovrummet... :) 
Mannen visst inget och va bortrest, jag skulle skriva affärsplan men behövde ett breake. Så ja varför inte? Måla vägg det va lagom breake :)



Färgen jag använt heter 

Sjöbris 740

och kommer från Beckers

Stjärnorna på väggen är metallstjärnor från butik Linnea som jag spraymålat svarta.
Sänggaveln har jag gjort för några år sedan och överkastet är från Tine k
Och ja vi kör "stängd" säng  för vi har inga fina påslakan att visa upp, så på med hela överkastet!

Så här såg det ut innan

Tapeten va från Boråstapeter. Brun med stjärnor.



I morgon är det lucia. För oss blir det på morgonen sista dagislucian med fikakorg och härlig barnsång. På kvällen är det vår stora flickas tur att gå luciatåg på gallerian i byn. Så nog ska vi fira Lucia! Ska du?

Ha det gott och ta hand om er!


5 kommentarer:

TITTILINA sa...

Blått och med stjärnor! Stiligt!Precis min grej.
Ha en mysig Lucia imorgon. Kram

Villa Hemma sa...

Fint!
Det blir utelusse på fsk, sedan snabbt till jobbet. Stora killen har sitt nästa vecka, skönt att sprida ut det lite :)

Kram

Jennica... sa...

Vad fint det blev!! :)

Jodå, i morgon ska det firas lucia på dagis. Det ska bli riktigt mysigt! Lilltjejen som är 3,5 år ska läsa en vers! Fyra rader har hon lärt sig utantill.... :)

Kram Jennica

Vuxenmamman sa...

Så fint det blev!!! Duktiga du!

KRAM

Nellie - the Flying Hippo sa...

Vilken skillnad! Superfint. :) Hoppas det gick bra med affärsplanen också.