21 oktober 2012

Stora röjardagen

Har ni osså platser som samlar på sig skit? Eller skit är det inte för det är saker som ska från ett ställe till ett annat men för att va tidssmart så lägger man det till sidan för att ta det nästa gång som man ska gå dit... TIDSSMART??? Nä skulle inte tro det nu när jag ägnat en hel dag att röja undan några av dessa platser jag har här hemma, för det är jag och ingen annan som gör så här hos oss...
 
 
FÖRE  &  EFTER
Köksbänken - alla papper och tidningar som ska läsas men jag inte hinner vid det tillfället jag får dem i handen, är nu borta!

 Min sy och skaparhörna - halvfärdiga, icke avslutade projekt ligger överallt för jag hinner inte plocka undan eller glömmer, är nu borta!
 
 
 Tvättrummet - har mer än en avlastningsplats... allt som ska ut i garaget men hamnar på vägen för att ja gud vet vad, men är nu borta!
 
Badrummet - alla smycken som används just nu eller för ett tag sedan ligger huller om buller med en massa annat, är nu organiserat och stöket är borta!
 
Gjorde ett smyckesträd för att hålla ordning bland smycken jag använder just nu, det får ni se mer av en annan dag för nu har jag en massa tidningar att läsa och bläddra i!
 
Söndagsbilden till Fabriken får detta bli...
 
Så skönt och underbart det är nu, nu får jag luft igen och kan gladeligen fortsätta skapa och vara kreativ!
 
Osså har jag tränat...
 
POSITIVT TÄNKANDE...
 
 
Dottern hälsar och tackar för alla fina ord om henne i förra inlägget, hon blev allt lite generad, hihihi!
 
 


2 kommentarer:

TITTILINA sa...

Åh så skönt å se att det finns fler slarvpellor. Då är jag inte ensam. Eller jo det är jag ju om du har städat :-)

Vuxenmamman sa...

Du är ju en redig tös!!!

KRAM
//Vuxenmamman