14 oktober 2012

Beställningar

Det är såå kul att folk tycker om det jag gör och  beställer möbler och annat av mig. Jag blir så glad så glad även om jag tjatar om tidsbrist så är det såå kul att göra människor nöjda med saker de vill ha!
 
Senaste beställningen va en hatthylla som skulle va ett speciellt mått för att passa perfekt. Måttet va lite udda än standarmåtten på hatthyllor som säljs där ute i handeln. Och man vill ju inte att 10 cm ska gå till spillo av väggen eller att ha en som sticker ut 30 cm i dörröppningen... eller hur?!
 
Så håll till godo!
 




Den ser gul ut här men den är vit på riktigt! Med krokar i krom. Hela 24 jackor får plats, bra med många krokar att hänga upp saker på!
Nu ska nästa beställning starta upp och det är bordsben alla kryss i kryss...
 
Underbart skoj att få göra kunder nöjda med mina skapelser!
 
Hoppas ni får en skön start på veckan, här blir det full fulle helt säkert!
 
 
 
 
Kramar från mig till dig!

3 kommentarer:

TITTILINA sa...

Den är såååå fin Åse! Underbar!

Carola sa...

Åhhh la la. Du är så duktig. Och nu då. När kryss i kryss ska ta form. Då sitter jag här och ler och tänker att shit hon kan hon. Hon den fine Åse!!
Saknar dig. Kram

Ida sa...

Åh vad fin, du är så duktig!!! kram