29 oktober 2012

Avslutat skolprojekt

Nu vet jag vart jag ska förvara alla mina verktyg. Nu ska de inte kastas ner i en låda längre utan hängas fint. För nu är mitt verktygskåp färdigt i skolan! Ett furuskåp med sinkad låda och en massa upphägningsmöjligheter.
 
 
 Enkelt, rakt och utan krusseduller!
 Pianogångjärn i dörrarna.

Mycket förvaring är det och det behövs.
 

 Hålet i lådan har lite blivit min grej. Kul detalj tycker jag!
Handsinkad låda ger det där lite extra tycker jag.
Detaljer inne i skåpet för upphänge.
Även bakstycket är enkelt men dekorativt.
 
Ja så va ännu ett projekt i skolan avklarat med VG....
Nästa är redan påbörjat och det ska bli en stol, eller en fåtölj i mitt fall.
Inna jul ska den va färdig så tomten kan få sitta i den :) Så nu får ni inte skriva om julen på era bloggar förrän i december för då blir jag stressad, hahahah!
 
Ha det gott vänner!


5 kommentarer:

TITTILINA sa...

Grattis till VG!
Det har du verkligen gjort dig förtjänt av. Jag tycker du är helt suverän med allt du hittar på.

Bodil (200procent) sa...

Supersnyggt! Verkligen fina detaljer! Kul att träffa dig i söndags, hoppas vi träffas igen :-)
Kram Bodil

Anna Margareta sa...

Jättefint skåp. Så spännande att få se dina fina möbler. Jag är en smula avis på dig. Möbelsnuckare... mmm bara yrkesnamnet är ju underbart.

Nellie - the Flying Hippo sa...

Wow vilket skåp! Klart du fick VG. :) Kram

smile sa...

Sånt där hade min make behövt för han har en förmåga att drälla med verktyg överallt. Kanonfint. Som vanligt.

Ha en fortsatt trevlig halloweenvecka! kram