9 juli 2012

Är denna blogg aktiv?

Asså vem e det som sköter denna blogg? Hur lång tid ska det gå emellan inläggen asså?
Inget nytt att visa, inga nya fina foto eller kreationer...
Tröttnar ju... Suck!

Jaaa det kan man ju undra :)

Här jobbas det för fullt, ser det som ett sommarjobb eftersom jag ska tillbaka till skolan sen i Augusti, så det är rätt  så ok att sommarjobba när "alla" andra är lediga. Jag försöker njuta av varje kväll istället. 
Så ha tålamod, jag kommer igen men just nu är det sommartempo som gäller,
trots arbete!

Har haft lite otur på sistonne... Beställde Tine k krukor hos Perlan living i våras och när de kom nu så va det fel storlek. Hmmm! Tillbaka men dem osså skulle jag hämta de nya nu i helgen men då hade den ena gått sönder i kartongen... Jag ska tydligen inte ha Tine k krukor, så det så...
Men skam den som ger sig!
 Åhh va jag va sur när jag upptäckte skadan, det värsta va sen att Perlan har slut
på dem... Hmmm!
 Jag som ville ha en i varja köksfönster, ser lite konstigt ut med olika krukor i två fönster sidan om varann... Men nu tror jag att jag hittat samma hos Blackballon, så ni må tro att jag håller tummarna :) Snyggare än snyggast är de tycker jag trallala!

Nu ska jag mumsa goa kladdkake muffins med kokos, jordgubbar och dricka latte.
Så tjingeling tills nästa gång andan faller på...



3 kommentarer:

Editor sa...

Längst in i butiken på Insight i Skanör står fem stycken, varav två i din storlek tror jag minsann....

Life´s Silverlining and I sa...

Så tråkigt! När man väntat så där. Mys nu i kväll med latten:) kram Nilla

House number 11 sa...

Vilken otur! Men den som väntar på något gott...
Supersnygga är de i alla fall!
Kram Jenny