18 juni 2012

Att fylla en dag...


Solen lyser med sin frånvaro ganska ofta nu tycker jag.. men små korta solglimtar får vi vara med om och då gäller det att passa på att njuta lite extra.

Annars händer det inte mycket här på ledigheten. Faktiskt rätt skönt! Känner ingen stress och ånger för att hitta på en massa utan vi tar dagarna som de kommer jag och barnen.

Idag har det byggts koja på altanen och jag har äntligen fått tid att gå igenom min "lilla" tidningshög :) och smaskat jordgubbar hela dagen!

 Just nu är detta en underbar lyx som jag unnar mig själv nästan varje dag.
Svenska jordgubbar med kaffegrädde!
Mumms filli babba...

Ha de gött!

3 kommentarer:

Villa Hemma sa...

Tack, du är för snäll!

Ni får komma förbi på en fika när det är klart :)

Kram

TITTILINA sa...

Gud så skönt med sommarlov! Jag vill oxå vara ledig!

Vad roligt att du kikade in hos mig - välkommen tillbaka.

Härlig blogg du har. Och det roligaste är att jag känner igen dig (när jag fick syn på bilden på dej) Jag tror vi har varit på nån kurs samtidigt. Kommer inte ihåg vad den hette, men det var där nere på FBU-gården. Long time ago.

Vi ses igen!

TITTILINA sa...

Så hette den! Och jag gillar folk som pratar :-)