30 mars 2012

Helgplaner

Helg, äntligen!

Har planer på en utflykt så jag längtar redan till söndag...
Kommer att längta ihjäl mig en dag!

Dessa butiker står på listan

 Inreda Utreda i Lomma, Enkla ting i Vallåkra, Borgeby kids & friends och Blackballoon i Helsingborg.
Ska ha det så mysigt jag och mitt sällskap!

Men jag har platser kvar i bilen så bor du någonstans i närheten av Höllviken, Malmö och vågar följa med så går det kanske att ordna. Bara till att maila mig.

Ha en skön helg vänner, den startar ju bra med super-duper vårväder!
Här ska det grillas...
 

3 kommentarer:

House number 11 sa...

Åh, jag vill oxå! Hade jag haft möjlighet hade jag nappat på ditt förslag!
Ha det underbart!
Kram Jenny

Villa Hemma sa...

Oooh, det hade varit trevligt. Tyvärr är det hockey, kalas osv hela helgen.
Imorgon hade jag tänkt att ta mig t gymmet.... :)

Kram o trevlig helg

smile sa...

Pst, nyöppnade Kids & Friends i Staffanstorp är tre gånger så stor som butiken i Borgeby! To die for...