18 februari 2012

Paket hämtat

Asså vissa butiker är bara sååå snabba! Villket uppskatas enormt :)
Tackar, Perlan living!

Såg denna snygga väska för ett tag sedan och med eventrabatt så slog jag till!



 Inte ofta jag hamnar på bild men dottern ställde glatt upp och fota!



Nu är även nästa eventrabatt använd, 50 % ska inte få gå till spillo här inte, det gäller att va smart och shoppa då för annars är det ju förlorade pengar, eller har jag inte rätt?
Nu är det bara till att vänta och se om den butiken är lika snabb. Jag vill ju ha det typ... Nu nu nu ili nuuu!

Ha en skön lördag!

6 kommentarer:

Nilla Q sa...

Supersnygg väska!!!

Du tänker helt rätt, se till att inte förlora några pengar!;)

Kram pernilla

Villa Hemma sa...

Oooh, tjusigt. Jag har inte "tjänat" något på mina kuponger än! Måste skynda på så att de inte brinner inne :)

kram o fortsatt trevlig helg

a piece of happiness sa...

Perlan living har den snabbaste leveransen ever. Jag har blivit så förvånad när det har kännts som man knappt har stängt datorn ;-)

Fin väska!!

smile sa...

Snygg! Mina kuponger ligger här framför mig i en snygg hög. Har inte kommit längre än så. Men den där väskan var inte alls dum...

Ha det gott ikväll! Tänk, 180 pers som förmodligen skänker en extra tanke till Björn ikväll. :-)

Annelie Johnsson sa...

Hej! Kul att hitta dig! Vilken snygg väska! Och visst håller vi en extra tumme för Ranelid ikväll!

Kram Annelie

Ida sa...

Åh vad fin!!! Trevlig helg! Kram