19 februari 2012

Det är ett mirakel

(bild från sydsvenska dagbladet) 

Ojojoj han gjorde det,
raka vägen till finalen.
Kärlek, kärlek och ännu mer kärlek!
Så underbart övertänd och anti jante lagen som det går. Han är så stolt att han tappar bort sig när de går vidare och börjar tom att sjunga i låten, vilken inlevelse!
Jag vet i alla fall 180 ladys som antagligen röstat på honom minst en gång :) Allt detta pga en dona EMMA! Tack än en gång!
Älskar dessa meningar som Emma skrivit om framförandet.
"Det var galet, omusikaliskt, en smula pinsamt och helt uppåt väggarna. Men jag älskade det eftersom jag skrattade med Björn."
För det kan väl inte vara fel när något får en att skratta och skutta runt av lycka medan sex andra människor skakar på huvudet och säger du är inte klok...
Säger bara öppna era sinnen!

I LÖV IT i alla fall och kommer att rösta i finalen osså, de du!

5 kommentarer:

Sahra sa...

Men alltså. Det är ju det. Det går ju inte att inte älska en människa som så fullständigt skiter i vad andra tycker och tänker utan bara gör det han tycker är kul. Tänk om fler människor vågade vara som Ranelid. Heeelt underbart.

a piece of happiness sa...

Precis så är det!!

Gud som jag skrattade med Björn när han blev varse att de hade gått vidare direkt till Globen. HA HA!
Min minsta tjej Emma tyckte i alla fall att han var bra. Hon är 9,5. Jag blev lite förvånad men hon stod på sig.

smile sa...

Roligast tyckte jag var Mattias min när det ropades ut att det var Ranelid och inte han som gick till final...

:-)

Nilla Q sa...

Jasså, det var DÄRFÖR;)))

Kram Pernilla

Fru Sederblad sa...

Hmm. Nu vet vi varför Björn gick vidare... Men visst håller jag med dig. Det VAR kul att han gick vidare, även om själv inte såg det för jag umgås ju med Gunilla ;-).