26 februari 2012

Dagens fynd



Mannen ville åka till Väla shoppingcenter i Helsingborg och det måste jag ju supporta :) för det händer inte särskillt ofta han vill shoppa kan jag säga. Så vi drog dit hela familjen. Det blev en heldag med shopping, fika och lunch. 
Mitt idag bästa klipp gjorde jag i butik Cirkus

Tunikan "Vivi Lale" från Spira i corallfärg med underklänning i samma färg.
(skorna är sedan innan inhandlade på din sko)

 Med 70% rea så blev det bara några hundralappar istället två tusen...

Jag är mer än nöjd med mitt inköp! Har tittat på den innan men... nu är jag glad att jag väntade!

Alla ni andra har säkert vatt ute i det fina vårvädret... hoppas det håller i sig nu så våren kommer tidigt i år!

Ha det bäst!

2 kommentarer:

Ida sa...

Åh så fin! Och vårig härlig färg. Kram Ida

smile sa...

Snyggt! Jag har helt missat den här 70% rean som alla pratar om här och var. Undrar om det är för sent att fynda...?

Ha det gott!