6 oktober 2011

Lampstatus och tid

TIDEN, Tiden, tiden... var tar all tid vägen?
Snart helg igen... och rensning i barnens rum... vet en massa annat jag gärna hellre hade gjort.

Tänkte vissa uppdatering på stora golvlampan. Foten är inte riktigt klar men skärmen har fått sig en omgång med svartfärg. Så snygg så :)


Kolla in strukturen i tyget... Nice!


Va inte säker på hur det skulle gå att spraya, men det gick fin fint.
Kanske jag hinner med hela lampan till helgen så den blir klar snart!
( så här såg den ut innan )

Tid är det enda jag behöver just nu...


Ha det bäst!


3 kommentarer:

Editor sa...

Glömde ju skriva det jag egentligen skulle skriva, att den blev väldans snygg i svart!

Casa bianca di Mia sa...

Hej!! :)

Gud vilken fin skärm! Vad duktig du är!!
Du har väl inte missat att jag flyttat på mig Åse? Jag saknar dig ;)

Jag ska bli lite bättre på att lämna avtryck efter mig, när jag är här.

Kram Mia (fd villa humlebo)

Emelie sa...

Vilken kul idé! Och det är klart man måste prova sina vingar...antingen så går det eller så går det inte. Det gäller bara att våga :)

kram Emelie
Trevlig helg!