17 oktober 2011

Skådespel


I lördagsmorse hade vi ett fantastiskt ljusskådespel utanför vårt köksfönster... Jag sprang ut med kameran i högsta hugg medan ungar och man undrade hur det var fatt och skrattade...
Det gäller att passa på sa jag :)

 Titta en sån underbar bild det blev! Solstrålarna tränger igenom vårt stora kastanjeträd, ser ni stjärnan? Nu kan vi titta på bilderna flera gånger om och fortsätta njuta av skådespelet!
UNDERBART!!!
Skratta bäst som skrattar sist!

Nu har hösten kommit hit ner i Skauneland osså, härligt men kallt! Längtar till alla trädkroner är orange-röda... får man det? Eller låter det skumt?

Ha det bäst!

4 kommentarer:

Editor sa...

Såg du soluppgången idag, mitt i ösregnet?!
Vilken vacker bild du tagit!

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

hahahah!! Så gör jag oxå, mitt i middag tex, kan jag fatta kameran o dra ut... c",)
Det är ögonblickbilder det!

Klem Anna

Nilla Q sa...

Underbar bild! Det är ju inte alltid man lyckas fånga det vackra och få det se lika fint ut på bild som i verkligheten, men din bild var verkligen vacker!

Kram Pernilla

VIT och PASTELL sa...

Man får absolut längta efter höstens färgskådespel ;-)
Otroligt fin bild det blev med solens strålar!

Kram Mia