1 september 2011

Hektisk dag...

Idag har varit en sån där dag där allt har avlöst varandra, phuu!

Vakna, ducha, väcka barnen, äta frukost, fix för barnen, lämna på dagis, köra till skolan i j-vla bilköer, sitta av tiden i skolan för jag är färdig med produkten som ska godkännas i morgon :), köra hem i j-vla bilköer, hämta på dagis, hem och förbereda middan, iväg och klippa alla tre barnen, handla inför helgen, hem laga middan, diska, plocka undan, läxor, barnen bada, fila vårtor, borsta hår, planera och fixa för morgondagen...
Nu sitter jag utslagen i soffan och undrar var dagen tog vägen...

Snart dax att sova så jag orkar upp i morgon för att börja om från början...



I sommras köpte ja denna fina höga ljusstake i Finland för 70 kronor...

Då va den vit. Nu har den fått några lager svart sprayfärg för att passa ihopa med de andra kompisarna på tv-bänken för ett fint blickfång. Börjar bli dax att tända en massa ljus här inne om kvällarna nu, mysigt!

Ha det bäst!


2 kommentarer:

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Fjuuu, vilken dag!
Iblan, eller ganksa ofta tänker jag...det var den dagen det ;o/
Snart helg, hoppas den blir lugnare, Klem Anna

Godastunder-tokigaidéer sa...

Super snygg stake, roligt att kunna byta färg. Jag gillar både vitt och svart...mycket snyggt

Kram Anna