13 augusti 2011

Jag ger upp...

Nu har det nästan regnat och varit dåligt väder varje dag här i söder sen mitten på Juli. It sucks, kan jag meddela!
Har letat efter en bra "dåligt väder" kappa sen i våras och har väl hela tiden egentligen sneglat på denna skönhet från ilse jacobsen, men tyckt priset varit ...Men nu hänger den här på kroken för att underlätta i detta dåliga väder :)
Den är underbar!
Varför köpte jag den inte från första stund jag såg den?
Ja det kan man undra... :)


Nu är det ju bara det att jag vill ju ha matchande stövlar till... :))
Vilka tycker ni?

Nu är det bara en dag kvar till min skola börjar, nervös är mitt förnamn just nu... men också förrväntans full och glad över att jag tagit detta steg.

Ha det bäst!

3 kommentarer:

Linruz sa...

De svarta med röda snören röstar jag på!!!!
Kram, Lina

Åsa sa...

Klart de röda:) Och du kommer att klara det hur bra som helst:) lycka till Åse:)))))

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Enig med förta talaren!!

Va kul med skola, vad ska du läsa/bli?!

Klem Anna