29 maj 2011

Söndag

Så då va denna helgen över... mycket har hänt så tiden springer iväg!

Det har varit pannkakskalas för vår snart fyraåriga dotter. Bara två dagars tjat kvar "är det idag jag fyller år" :)

Idag har morsdag firats både här och med middag hos min mor.



I fredags kväll kom min snälle far för att hjälpa oss ta bort vår stora tunga cementtrapp med singel på. Tur han har maskiner för sånt :) det underlättar kan jag meddela! (oj där kom visst mannen också med på bild :))
Så mycket skit där låg där under, massa gammal asfalt men också gamla tegelstenar i olika kvalitet, de är sparade för att användas till framtida projekt... vad vet jag inte ännu... men använda kommer de att bli!

Nu kan vi fortsätta med altanbygget.
Hoppas vädret håller sig nu och regnet håller sig borta så vi kan hålla på under kvällarna i veckan.

Ha det bäst!

Inga kommentarer: