18 maj 2011

Som jag skrattade...

Såg denna väska på hm och började skratta gott för mig själv.
Hade en sån själv som barn och den va med mig vid min första förlossning för snart 11 år sen...?!;) Öh va har hon nu bli helt tokig, tänker ni? Nädå :)
Jag drog nämligen i mig för mycket lustgas och fick hallucinationer...

Jag hade disco i en sån väska, hahah!

Efteråt kan jag förstå att det låter crazy men JAG hade skit kul under tiden :D

Annars rullar livet vidare här, det är mycket nu, men en massa kul saker!
Har inte riktigt ork över till bloggandet just nu men det kommer små inlägg då och då...

Ha det bäst!

2 kommentarer:

Nattsyster sa...

Visst är det väl lustigt! Att den där "fula" väskan är tillbaka! Hade en ROSA. Men de var ju väldigt praktiska :-) Kanske skulle ta å köpa en...iallafall?!

sussi sa...

haha jag hade också en vit tror jag att jag hade .Kram Sussi