19 april 2011

Sommarväska

Har så mycket idéer i huvudet på saker jag vill göra... men jag kommer liksom inte till skott! Det är inte likt mig alls, utan här tutas det och körs på annars, bra eller dåligt ja det vet jag inte :) Men saker blir i alla fall gjorda! Detta är en sak jag gått och tänkt på länge...

Ny sommarväska och äntligen kom jag i gång och då gick det undan... Randigt i olika former, tjockt bomullstyg från stoff och stil som fått legat till sig i skåpet :)

Marinblått fodertyg och egna märket på axelbandet.


Jeansknapp, telefonficka, pennfack, nyckelhake och blixtlås ficka.


Så, en sak gjord från listan :)
Kanske en del av de andra idéerna kan bli gjorda nu när jag ska vara ledig i SEX dagar!
Ska bli underbart skönt att få ta allt i egen takt utan några särskilda måsten.
Barnen leker ute och studsar på studsmattan,
underbara vår du är så välkommen!


Ha det bäst!


ÅSE

1 kommentar:

Nilla Q sa...

Hoppas du får riktigt sköna lediga dagar!

Kram Pernilla