15 april 2011

Phuuu

ÄNTLIGEN färdig!!!

Efter att ha slipat, målat, sprayat och lackat 4 lager och sen slipat bort allt igen så är det nu färdigt... Vårt nya köksbord, voila!700 kronor fick vi ge för ett antikbetsat furubord...
Sen har benen sprayats i vit matt färg från Bauhaus. Bordsytan är betsad med Herdins grafitsvarta lackbets och lacksprayad en gång med en matt klarlack.

Även om det tagit tid och en del misstag gjorts...harkell... :) så har det varit jätte kul att hålla på med. Det blir nog fler projekt snart ska ni se.

Annars kan jag meddela att vi har ett underbart vårväder här och jag älskar när man kan gå ut i bara skor och utan ytterkläder, lovely!
Hoppas det håller i sig nu hela påsklovsveckan för snart är det semestertajm!
Då ska jag ta det lungt och bara vara... jaja det säger jag nu ja :) Ja men lite i alla fall...
Men först helg och två arbetsdagar till...


Ha det bäst!

1 kommentar:

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Super duper snyggt blev det!!
Tänker o tänker på om jag skulle ha målat vår Jysk ek möbler...tar Italien resan till o tänka lite till!!

Klem Anna