2 april 2011

Nysytt


En ny velortunika har sett ljuset.
Precis så vårig som planerad.
Härliga tid nu när ljuset är med oss och lite värme på det hade inte skadat...

Har förresten fått en fin award av Lilith med bloggen skogsdoft & havsbris



Jag tackar det varmaste, men fullföjler inte uppdraget denna gång...

Jag vill också passa på att tacka för att just DU tittar in här hos mig,

Tack!

Allra gladast blir jag då du lämnar små ord efter dig, men att se besöksräknaren ticka gör mig också glad!

Ha det bäst!

7 kommentarer:

Cilla sa...

Du é sååå duktig!
Så fin :-)

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Åh vilken härlig tunika. Riktigt vårfin. Vänligen Johanna

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Jösses, har du sytt denna vacka tunika? Du världen så duktig ;o)

Go helg, Klem Anna

Editor sa...

Shit vad du är duktig. Kan man få beställa?! :)

Nyanser av vitt sa...

Vilken fin tunika. Vad duktig du är. Och det där huset i förra inlägget....wow
Kram Agneta

Nyanser av vitt sa...

Vilken fin tunika. Vad duktig du är. Och det där huset i förra inlägget....wow
Kram Agneta

alarnophotography sa...

Men såå fin!!! Om du bestämmer dig för att ta beställningar vet du var jag finns ;)
(I alla fall på ett ungefär, haha)

Du är verkligen duktig Åse!