12 januari 2011

Lilla toaletten


Så då är vi äntligen klara med toan...
Konstigt att det ska ta sån tid att fixa 3 kvm... :)
Golvet är svart klinker med svarta fogar, träväggen är målad i en vit utomhusfärg för att tåla vatten och väggarna är målade med vit sandfärg.

Nästan allt är köpt på Bauhaus. Men korgen hittade jag på MIO för ett tag sen.
Det som var svårast att hitta var krokar och toapappershållare.
Men efter lite googlande hittade jag dessa fina hos Hemlängtan. Den butiken kan jag varmt rekomendera er att besöka , det kommer jag att göra för där fanns mycket fint! Supersnabb leverans dessutom.
Osså lite havstema med tavlor, fåglar och snäckor.

Nu har vi "bara" tvättstugan kvar att renovera sen har vi dratt över hela huset... Men det kommer ta tid till dess, säger mannen!

Ha det bäst!

Tyvärr så hittar jag inga före bilder på toan, förstår inte var de tagit vägen... men det var senapsgult porslin... det säger en hel del bara det :)

3 kommentarer:

sussi sa...

Jätte fint. tvättstugan där skulle vi också behöva fixa vi har grovingången där också. då blir det stökigt där kram sussi.

Vita rosor och förgätmigej sa...

Hade du väntat nog länge så kanske det senapsgula porslinet hade blitt modernt igen ;0). Visst är det märkligt att när man är färdig med allt i huset så är det bara att börja om igen...
Toaletten blev helt fantastisk!

Kram/ Anna

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Nice det blev!!

Så kul med nytt o helt, rent o fint!!

Klem Anna