15 januari 2011

Idag är det ingen vanlig dag!

För idag är det min födelsedag!

Fick detta fina namnsmycke i silver, i morse tillsammans med sjönsjungande familj :)
Ska senare bli bjuden på middag som resten av familjen ska göra, jag har bara fått önska vad det ska bli. Får se om jag kan hålla mig ifrån köket :)

Tänkte även bjuda på ett super enkelt recept

Dessa smaska vi på i går eftermiddag och oj vad de va goda!
Vi hade vaniljkräm och jordgubbsfyllning men man kan ju fylla med vad man vill.

Ha det bäst!



8 kommentarer:

Rester till middag sa...

Grattis!!

Cathrin sa...

STORT grattis på födelsedagen!
Och visst är bloomingvilles sortmiment omöjligt att bara älska? Äter deras bilder med ögonen. Favoriten just nu tror jag är deras pall med trären sits och pastellfärgade ben. Mums!

Kram
Cathrin

smile sa...

Grattis!!

De där bakverken ser farligt goda ut. Ha en fortsatt fin födelsdagslördag!

kram :-)

Hoffmans Design sa...

Jätte stort grattis och jag skickar via kommentaren massor av tulipaner.
Kram

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Grattis på födelsedagen!!
Härligt smycke du fick...o middag o weinerbröden!
Mmmmm

Kram Anna

sussi sa...

Grattis på din stora dag Kram sussi.

A House With A View sa...

Stooooort grattis på din födelsedag!!

kraaaaaaaaaaam aka

Anonym sa...

Varmt Grattis!!!

Kram Mia/Villa Humlebo