4 december 2010

Myslördag

Idag blir det bara mys pys hemmavid.
Målet är att göra så lite som möjligt... men eftersom jag har svårt med det så lär det startas nya projekt här :
)Kanske jag ger mig ut och köper mig en liten gran... eller inte.
Gillar dessa fina små sötisar! Skulle vilja ha en på enté trappen.
Just dessa på bilderna kommer från Pottery barn. Ser ni de små kottarna? Ursöta!
Eller så blir det lite julfix här hemma...

Ja det återstår att se vad denna dag har att ge!
Jag blir lite nervös och hispig av att inte ha dagen planerad, tänk om dagen går utan att ha fått uträttat något... en hel dag av livet till spillo, usch fy den tanken gör att tankarna börjar snurra!

Ha en skön lördag!

3 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Ja, det där med att göra ingenting är inte min melodi! Här har man ränt runt och fejat mest hela dagen och pysslat ihop julkort.
Hoppas att du kom på något "lagomt" att göra!

purple area sa...

Fina bilder, gillar speciellt granarna!

Villa Humlebo sa...

Hihi.. lugn och fin.. ;)
Projekt är alltid kul, så varför inte...
Jag har en väldans massa att ta tag i här hemma.. julpyssla och baka med barnen bla.

Man ska hålla sig sysselsatt, säger jag! ;)

Kram Mia