17 augusti 2010

Efter regn kommer solsken...

Oj oj oj vad det har regnat här hos oss... 65 millimeter har det kommit under natten och dagen! Flera viadukter och tunnlar har varit överfyllda så de stängts av.
Men men, efter regn kommer solsken och det stämde verkligen här idag! Nu på kvällen är det underbart skönt ute!
Passade på att fota mina nya calous! Det blev ett par svarta med vita prickar och svarta flätade remmar. Helt underbart sköna är de! Varför har jag inte köpt sånna innan??? :) Nu ska de få verka som inneskor på jobb under höst och vinter och sen blir de sköna sommartofflor till nästa sommar! Tycker det är så underbart att tänka på nästa sommar... helt orörd, nya planer som kan verkställas och ny lång semester :)

Känner att jag nu är på väg tillbaka från min svacka.... Tusen TACK för alla goa kommentarer som gör mig SÅ glad och positivare i sinnet!
Nu har jag lite planer på gång och en del projekt som ska sättas igång och allt känns mycket bättre!
Jag tror det är som så att semestern är så "utlösande" (ursäkta ordvalet men det är så det känns:) ). All planering och alla aktiviteter som varit innan och under sommaren gör att jag blir "bara" TOM! Inte förrän nästa planeringsstadie kommer igång blir allt bra igen...!? Ja ja men nu kör vi på igen :))

Ha det bäst!

Y
Åse

3 kommentarer:

House number 15 sa...

Ja ni har fått en hel del regn, har jag hört och vi längre upp i riket är förskonande, har regnat lite grann nu i kväll.

Men såå söta clogs du har köpt, har också kikat på dessa...

Skönt att du är i form igen!!
Ha det gott!
Kramkram

Nilla Q sa...

Skönt att livet känns bättre igen! Kan nog vara bra att låta både kropp och själ återhämta sig mellan varven.

Kram Pernilla

signerat 71 sa...

Snygga tofflor!!

Låter bra att du är på väg ur svackan - jag vet inte riktigt varför du inte känt dig så positiv - skickar i alla fall en KRAM och hoppas du mår bra snart.
Kram J