1 juli 2010

Finland: semester del 1

Så då va man i full gång att tvätta... men med ett leende på läpparna för vi har haft en fantastiskt skön semestervecka.
Det började med en nattlig 7 timmars färd till Stockholm, sen 11 timmar på siljaline... Det blev mycket mumin och lilla My!


Sen kom vi lagom till kvällen fram till våra vänner i Livonsaari ( i Åbo skärgård).

Det blev tyvärr inget midsommarbål men vi hade några riktigt mysiga dagar tillsammans med våra goa vänner och deras familj.






Det blev mycket bad och sauna för vissa :) medan andra, typ jag satt mest i solstolen och lappa sol :)) Det är härligt att ha semester!



Imorgon ska ni få en glimt av stockholmsturen...
Senare ikväll ska jag runt till er och se vad ni hittar på i sommarvärmen!


Ha det bäst!

Åse

4 kommentarer:

Hoffmans Design sa...

Vad kul ni har haft det. Och Välkommen hem igen. Vi har haft det underbart i Stockholm.
Skall bli kul att se vad du har hittat på i Stockholm.
Kram Antonija

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh vilka härliga bilder du visar. Du har testat att göra blad. Jag vill men har inte komkit dit. Har fått 2 st och jag tycker att dom är så fina. Ha det gott vännen/ Kramkram Anne

Hoffmans Design sa...

När jag var på marknaden så sålde mina vänninor mina saker för mig. Så det e klart att man inte missar detta tillfälle att var med.
Ha det Antonija

Fröken Fräken sa...

Ser ut som en hääärlig vistelse! Det ser bara så somrigt ut på bilderna. Och nu väntar jag på lite skildringar från Sthlm, jag åker ju dit på måndag!!