30 maj 2010

Morsdag

Denna skönhet fick följa med mig hem i lördags... Canon Powershot SX20 is. Provade och kände mig fram och föll för denna direkt när ja höll i den! Den var liksom ett med mig...:)
Idag har den fått följa med på dans show med min 7 åriga dotter, underbara bilder trots dåligt ljus. Den har även fått åka med på kalas hos mor min idag.
Denna finfina tunika fick jag i morsdag present av barn och man, (yes yes yes) den är SÅÅÅ fin! Kommer att användas mycket nu till sommaren.
Min son hade sytt en söt kyckling till mor och äldsta dottern gjort ett fint kort och jag blev väckt med kramar och gos...
Ibland har jag världens goaste familj :)
Annars springer dagarna bort, nästa vecka bjuder på minstingen fyller tre, öppethus i barnens skola, teater, klassträffar, dagisträffar och kalas... får se om jag har lite tid över för bloggande men jag ska allt försöka klämma in det :)
Hoppas ni alla mammor har haft en extra skön dag idag!
Ha det bäst!
Åse

5 kommentarer:

Handgjorda drömmar sa...

Ursnygg den tunikan var i den färgen! Fina vi blir va?! ;)
Tack för din hälsning hos mig! Förstår att din vecka är fullbokad - här har vi avverkat två födelsedagar och i veckan är det ytterligare en.....
Vilken kanonkamera som fick följa med dig hem i lördags. Tänk den som ändå hade en sådan :)
Ha en riktigt fin söndagkväll!
Kram Marie

Godastunder-tokigaidéer sa...

Vilken finn oddis, mycket fin....
Själv fick jag Calvin Klein parfym Cj in to you, kan varmt rekommendera denna doft.

Ha en skön kväll
Kram Anna

Hoffmans Design sa...

Grattis till din fina kamera den kommer du ha mycket roligt med.
Ur snygg tunika.

Ha det Antonija

House number 15 sa...

Lycko dig!!!

Nu får du fota dig med nya kameran i din superfina tunika;))

Ha det bäst!
Kram C

Cilla sa...

Himla grann tunika ;0)
Själv fick jag nya skor.. hihi
Ha det bäst!! / Cilla