8 maj 2010

Längtan...

Oj vad jag längtar till vi kan vara ute från morron till kväll. Äta frukost , lunch och midda på altanen. Mmmm, så härligt så det gör ont i mig nu när jag tänker på det!

Eller duka upp en eftermiddasfika i bersån...

Dessa snygga lampor hade varit SÅ snygga hemma hos oss på altanen!

Alla bilder hämtade på Pottery barn .

Hoppas ni har en härlig lördag för det planerar jag att ha...

Gu va jag älskar att man kan schemalägga inläggen :) för just nu gör jag egentligen något annat...

Ha det bäst!

Åse

4 kommentarer:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Hej Åse,
Visst längtar man att kunna få sitta ute och njuta av det härliga vädret.....
Fnissade för mig själv när jag läste att du inte satt vid datorn, du låter som jag....

Ha en goo helg
Kram Anna

Hvita Hjärtat sa...

Hoppas du har riktigt skoj vad du än gör :o) Jag älskar att äta frukost på vår terass om sommaren, hoppas att det snart blir så varmt!

Kram,
Jennie

s.m.i.l.e sa...

Ja visst längtar man! Attans vad kallt vi haft det senaste dagarna! Brr...

Lilla Blanka sa...

Googlade och hamnade här på din fina blogg!

Kommer gärna hit igen =)

Kram
Mia