13 april 2010

Underbara tisdag


Tisdagar är så sköna... jag börjar efter lunch och har hela förmiddagen till annat, njuter! Visserligen är lillstumpan hemma men hon leker så bra själv eller sån är hon med på mina upptåg.

Idag är det underbart soligt väder och 15 grader i solen så det får bli lite trädgårdsarbete, tror jag... kan hända att jag hamnar i en solstol och drömmer lite om vår trädgård!
Gäller att passa på att njuta medans man kan!

Köpte tulpanerna i lördags och de är helt magiska...

Ha en under bar dag vänner!

Åse

8 kommentarer:

Cilla sa...

Det lät som ett trevligt val att hamna i solstolen ;0)
Ja det är till att njuta medans man kan!!
Vilka häftiga tullpaner!!
Ha det bäst!! / Cilla

hemmahosagge sa...

Visst är det skönt med en fm hemma och bara strosa omkring och njuta, jag har min imorgon. Kram Agnetha

Cathrin sa...

Hoppas du hamnade i solstolen, vädret har ju varit ljuvligt idag! Tror du det håller i sig, jag är ledig i morgon? :)

Kram
Cathrin

LOTTAS HOME sa...

Hej vännen!
Hoppas du fick en skön stund i solstolen. Verkligen fina tulpaner, visst blir man glad av blommor.
Kram Lotta

Godastunder-tokigaidéer sa...

Jag älskar att ha snittblommor hemma, får som sagt ofta blommor av maken, lyxigt.
Gud vad man saknar att blogga när man inte hinner med....men tiden vill inte alltid, kan tänka att nu när vädret vänder så vill man vara ute mer.

Hoppas du han sitta en skön stund i solstolen
Ha det gott
Kram Anna

baramittlillahem-pia sa...

Håller med...helt magiska, vackra tulipaner!!!

Hvita Hjärtat sa...

Det är lyx att få vara hemma på förmiddagen, då har iallafall jag som mest energi på dagen och får mest gjort! Eller så kan man bara slappa och njuta :o)

Vilken underbart färgsprakande bild förresten!

Kram,
Jennie

House number 15 sa...

Vilket härligt väder vi har haft!! Har varit ledig i två dagar och så skönt. Nu vankas det jobb ända till måndag.

Kram C