25 april 2010

Gott gotti gott got

Förstår inte... jag börjar alltid bakifrån när jag ska planera middagsbjudningar... sockerberoende? Nähää inte jag inte :)
Igår blev det



Men innan efterrätten blev det grillade köttspett med bakpotatis och chilismör.
Gu va det är gott med grillat nu i början av sommaren
(ja det kändes som det i går, +20 i solen).
Idag verkar det bli ännu en underbar försommardag. Men först ska fönsterna putsas så vi ser ut :) Sen får vi se om något av våra projekt kan bli klara där ute...
Jag är ju lite så att blir inte saker färdiga när man först startar med dem så kan det ta lite tid sen... Men klara blir de om ett tag!
Ha det bäst!
Åse

2 kommentarer:

Linruz sa...

Mums de där pajerna är jag med sugen på att testa.
Ha en fin söndag.
Kram Lina

Cilla sa...

Det rann till lite i min mungipa när jag såg dom.. Mmm vad fina/goda dom ser ut!!
Jag är exat som du med planeringen av det goda.. Viktiga saker hihihi
Ha det bäst!! / Cilla