19 april 2010

Award och 4000 besökare...

Såg i söndags att jag fått en award av snälla Cathrin med bloggen hemma hos Semlan
Tackar tackar!




Med awarden följer att man ska berätta sju intressanta saker om sig själv.
Länka till den man fått den av.
Lämna den vidare till sju andra bloggare.

- Jag kan inte sluta med något utan "måste" göra klart.

- Har ett j-vla humör.

- Tycker inte om orättvisor, ska det vara på ett vis så ska det, regler är viktiga.

- Periodare...med mycket bla. städning, pysslande, målande.

- Jätte mörkrädd.

- Drömmer om en USAresa från Key West och Karibien till New York och Boston.

- Vill ha full kontroll.

Denna gång väljer jag att skicka den vidare till alle som vill ta emot denna award.

Har också sett att jag passerat 4000 besökare, det ska firas på nåt sett, återkommer med det.


Ha det bäst alla goa vänner!

Åse

3 kommentarer:

Cilla sa...

Då får man gratulera dubbelt :0)
Både till award & dom 4000!!!
Ha det bäst/ Cilla

Hvita Hjärtat sa...

Grattis till både award och 4000 besökare :oD Ha det bäst! Kram, Jennie

Fröken Fräken sa...

Jamen, vill ha full kontroll och kan inte heller sluta med något innan det är klart, det gäller mig också.. inte undra på att man känner sig rätt trött när man kommer hem från jobbet.. Pust!