21 mars 2010

Söndagsslö

Jaha då va det söndag och dagen efter... Efter en lyckad kväll med trevligt sällskap och en hel del rött så är jag inte precis på topp :) Det var himla gott med fondue och efterrätten var super god! Kan vart rekommenderas:)
Lite lyxigare vaniljglass (inte bigpack alltså) och varm hemmagjord kolasås med rostade valnötter och hasselnötter och Nillas goda Choclate chip cookies...en dröm efterrätt för mig som inte äter sött annars för tillfället.


Idag blir det lugna takter men ska försöka hinna/orka plantera en korg med vår blommor till trappen
!Ganska lycklig för att jag fixat tre rader...Tänk vad man kan med lite hjälp. Hittade en färdig mall hos Fixa din blogg, lite scary va det men efter lite omplaseringar så är jag ganska nöjd...:)

Ha en skön söndag alla och tack för att ni lämnar så goa kommentarer!

Åse

7 kommentarer:

Hvita Hjärtat sa...

Vad många fina nya inlägg här hos dej! Har haft så fullt upp att jag inte riktigt haft tid att bloggsurfa, men nu har jag det äntligen! Så fina mössor du gjort, och MÅNGA! Kanske det är bra att ha lite paus med bloggandet ibland, så har man desto mer tid över för kreativiteten! Jag hade gärna deltagit i middagen, låter så gott med fondue, rött i glasen och sen ännu efterrätten! Lyckans gäster! Ha det bäst!

Kram,
Jennie

Vitt och Blått sa...

Vilka fina saker jag såg i din andra blogg att du hade gjort! Kuddfodral och korgarna var söta! Mumsig efterrätt! :)

Ha en skön söndag - kram E

Godastunder-tokigaidéer sa...

Vad fint det blev med tre spalter, det vill jag också ha. Ska gå in och se om jag klaradet...men inga garantier, är inte så hemma på datorer..
Jätte fint.

Ha en skön söndag kväll
Kram Anna

Fröken Fräken sa...

Jag har inte ens varit ute på roligheter i går kväll, men jag har ändå varit väldigt seg idag. Kanske utmattad efter allt virkande?!

Nilla Q sa...

Det där såg gott ut! Kul att du testat kakorna! Och glass med kolasås - en favorit!!

Kram Pernilla

Ljuva lantliv sa...

Åh så mycket gott!! Förstår att du är lite trött idag. Tror dessutom vi alla behöver sol och vår nu för att pigga upp oss efter en låååång vinter. Ha en fin ny vecka. KRAM Anna

Cilla sa...

MUMS vad det såg gott ut!!
Jodå här var en till som var mör igår..
Märks att man inte är 20 längre..hihi
En kanon vecka önskar jag dig!!
Kram Cilla