11 mars 2010

Ännu ingen dator...

Fortfarande ingen egen dator...:( MEN nu har jag tagit mig tid till att börja virka istället...:) Fick gå snabbkurs hos min goa mor, men sen så flöt det på bra! En mössa är avverkad och fler ska det bli...Förstår inte mönster så det får bli på frihand :)
Har även sytt lite och målat lite... Minsta dottern har varit sjuk så det har varit extra pysseltid här hemma! Saknaden av datorn har varit enorm kan jag lugnt säga. Men men på lördag kommer min underbara räddaren i nöden bror för att hjälpa oss med datastrulet...JAG LÄNGTAR! Så den som orkar vänta så kommer bilder snart på lite av varje!

Ha det bäst alla goa!

Åse

2 kommentarer:

Cathrin sa...

Ha, ha nu är du också snart fast i virkandet!!! Det är nästan, men bara nästan lika bra som bloggandet. Förstår din abstinens, att blogga är beroendeframkallande. Och hur skall man annars hålla kontakt med alla goa, rara härligt kreativa bloggvänner??? För när jag tänker på det så stillar nog inte virkning bloggbehovet alls.
Hoppas din bror kan hjälpa dig.
Min bror har ägnat de senaste dagarna åt att rensa ut virus och trojaner ur vår mammas dator. Tur de finns (brorsorna alltså)!

Kram

Nilla Q sa...

Ja, utan datr blir man lite lätt panikslagen... Men kanske kan det vara bra med en (ofrivillig) paus ibland, det verkar som om du får väldigt mycket annat roligt gjort!

Var inne på din andra blgg, vad mycket fint det fanns! Du är verkligen jätteduktig!!

Hoppas det ordnar sig med datorn!

Kram Pernilla