27 januari 2010

smycken

Huuu va det blåser och snöar här idag... Ja jo jag vet jag har bett om snö innan men då ska det ju vara lugnt och stilla...?


Föreläsningen igår var nja jag vet inte... "bra dålig fick dåligt samvete känsla". Jag är, om nu ska lyssna på Kay Pollak, en negativ människa som ofta hittar fel och brister, på andra, på mig, på saker osv. Jag måste lära mig att tänka positiva tankar så går det bra också och livet blir inte så jobbigt... hmmm hur i sören ändrar man sig så bara??? Ja ja jag har försökt idag och ibland går det och ibland mår jag bara dåligt av att jag tänkt en negativ tanke...

"Tänk positivt... positivt..."
Klart ni vill se mina smycken jag gör, här kommer en del...


Och som många av er vet så tycker jag om färgen turkos... fina till svart kläder och sen till sommaren vita.

Det går bra att beställa om du vill det , bara maila mig så får du priser och vidare info.

Nä nu får jag förbereda mig lite, för jag ska gå på kurs torsdag-fredag.
Kanske blir ännu mer konstig för det handlar om personligheter och utveckling...

Ha det bäst!

Åse

2 kommentarer:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Gud vad snygga smycken du gör, jättefina. Jag håller med dig att det är snyggt med många på en gång.

Ha en trevlig kväll
Kram Anna

Editor sa...

Vad kul det var att träffa dig irl! Du var längre än vad jag tänkt mig :).

Jag var också på den föreläsningen med honom, tyckte den var bra och har märkt hur jag själv noterar hur jag reagerar när jag möter olika människor.

Hoppas det blev kul på P.
Fina smycken förresten.
Det blev visst en lång kommentar.