12 november 2009

Jultidningar

Den kommer allt närmare JULEN och det kliar i pysselfingrarna...


Har vatt och köpt denna tidning...

...tyckte att förra årets var bra och denna lika så. Det lär bli en hel del av sakerna man gör inför jul, bla. lerfigurer att hänga på paket och frostade äpplen.

Jag gillar allt i hemmet annars också, det är en "enkel" tidning utan en massa kussiduller.


Har även köpt Allers Julmagasin.
I den fanns det några goda tryffelrecept jag ska prova. Chokladoman som jag är.
Åse

2 kommentarer:

Nilla Q sa...

Hej!
Jätteroligt med en ny blogg! Jag har inte heller hållt på så länge, men läste precis som du en massa bloggar och blev så inspirerad att jag ville ha en egen!

Vad kul att du vill ha mig som en av dina favoriter - jag blir jätteglad! :D

Vi ses igen!

Kram Pernilla

Ps.Du kan väl rapportera om chokladtryfflarna sen? Är också en chokladoman...

Unknown sa...

Hej! Vad skoj att läsa din blogg =)
Imorgon ska jag gå och handla lite jultidningar,blev så sugen på det när jag läste här!
KRAM Annika