12 november 2009

Blogginspiration


Jag har följt ett stort antal bloggar, vissa under en två års period och andra kortare tid. Ni har länkar till dem ute till höger. Har aldrig lämnat nån kommentar för jag har ju inte haft blogg innan, så jag har "bara" tjuvläst och hämtat inspiration. Men det ska det bli ändring på nu! Har under dessa år samlat på mig en massa bilder som gett mig inspiration, här kommer några!


Och dessa GANT kuddar är så snygga de alla hade passat så bra i våra nya soffer.

Åse

2 kommentarer:

Sabina sa...

Hej Åse!
Välkommen till bloggvärlden, en förunderlig men härlig värld, där man träffar många nya vänner! Det jag hittills sett av din blogg är jättefint... fina inspirationsbilder!
Hit kommer jag gärna igen. Ha det gott!
Kram Sabina

♥Mitt Lilla Krypin♥ sa...

Vilka fina bilder :o) Ja, de kuddarna hade verkligen passat hemma hos er :o) Framtida julklapp lr födelsedags present kanske?? ;o) Kram